torstai 16. toukokuuta 2013

Vain nopeat elävät ja minä olen hidas


Niinhän siinä kävi, kuten pelkäsinkin. Vaikka kuinka olen ollut lähtökuopissa jo melkein puolen vuoden ajan ja lähestyin tänään tietokonettani hyvissä ajoin ennen lipunmyynnin alkamisajankohtaa jäin rannalle ruikuttamaa.
Siinä kello 12 odotellessa mietin jo minkälaisen Jeba-Jeba-Jihaa-huudoin varustetun postaukset FB:n sivuille lataan, kun plakkarissa on liput Naamoille.
Ilma tuoksui perhosille ja muovimukista juotavalle oluelle. Ruoho kutitti varpaita ja pepun alla oli mukava huopa. Olin jo naamoilla, mutta sitten en ollutkaan
En saanut lippua. Kolmen minuutin jonotuksen päätteeksi Tiketti ilmoitti tapahtuman loppuumyydyksi.
Hartiat lysyssä, naama norsun sillä ja kirosanoja viljellen kävelin nöyränä autolle ja lähdin töihin, josta olin jo puolituntia myöhässä. 
”Tulen heti sitten kun olen ostanut liput Naamoille”. Ja pah, sanon minä. 
Ensi vuonna lähestyn asiaa nöyremmin ja puhun pikemminkin lippujen ostoyrityksestä.

This is me being very very upset.
Nyt tekisi mieli lähinnä vetää naamat, mutta sekään ei kaiketi ole kovin suotavaa näin
töissä.
Mainittakoon kuitenkin, että ohi suun livahtaneesta lipunmyynnistä huolimatta Naamat on toki ylihienotapahtuma ja onnittelen sydämeni pohjasta kaikkia niitä, jotka saivat liput tuohon kesäiseen ilonpitoon.

2 kommenttia:

  1. En tiedä, lohduttaako se, että näytät ihan Pikku Myyltä, tai se, että minulla ei ole harmainta aavistustakaan, mikä Naamat on, mutta sanonpahan nyt kuitenkin.

    VastaaPoista
  2. Lohdutti hyvinkin. Ja tiedoksi, että Naamat on Muuramessa, Tuomiston tilalla järjestettävä vaihtoehtois-henkinen festari, joka pienuudessaan ja intiimiydessään muistuttaa pikemminkin ylikasvaneita kotibileitä kuin rahastukseen keskittyneitä kansanjuhlia.

    VastaaPoista