tiistai 22. tammikuuta 2013

Eka kerta


Tässä minä nyt olen. Sormi suussa ja toinen ties missä. Valmiina kirjoittamaan, mutta kevyen rimakauhun vallassa.

Lähtöajatus on tämä – kirjoita siitä mitä koen, näen, tunnen ja ajattelen. Kipitän tapahtumista toisiin ja ymppään tekstin lomaan kuvia jos mahdollista.

En ryhdy miksikään kriitikoksi - muut kirjoittakoon arvioita. Minä vain mutustelen ja annan ajatusten valua paperille.

Looginen aloitus blogille lienee sepustus siitä kuka olen.

Siispä: Minä, Riikka Mahlamäki-Kaistinen olen pirun pitkä ja lähes 40-vuotias nainen Keski-Suomesta. Toimin freelance toimittajana ja kolumnistina sanomalehti Keskisuomalaisessa, vedän nuorten taidetyöpajalla luovan kirjoittamisen kursseja ja olen Inkeriläisten viesti toimitussihteeri. Kesäisin isken kädet multaan ja kasvatan taivaallisessa kasvihuoneessani chilejä ja vesimeloneja. Harrastan mm. astangajoogaa, kirjoittamista ja vähän huolestuttavan oloisten nukkejen tekemistä.

Koulutukseltani olen filosofian tohtori. Väittelin kirjallisuudesta talvella 2008 ja kirjoitellessani ”kainalopierun” –omaisia kolumneja mietin toisinaan olenko pettänyt itseni.

2 kommenttia:

  1. Hei, bongasin blogisi FB:n kautta. Olisi mukavaa, jos lisäisit blogiin pikimmiten lukijat-gadgetin, että voisi liittyä seuraajaksi ja saamaan päivitykset aina, kun blogissa tapahtuu :).

    Terveisin Blogikollegasi Silmäilijä http://sivusilmailya.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa. olen vielä ihan uusi ja urpo tässä. kiitti vinkistä

      Poista